Subject: RE: Riigiteel 15 Tallinn-Rapla-Türi tee km 12,829 asuva Tõdva silla (nr 71) ümberehituse ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 13:56:56 +0300

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, September 30, 2024 12:47 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Riigiteel 15 Tallinn-Rapla-Türi tee km 12,829 asuva Tõdva silla 
(nr 71) ümberehituse ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 26. september 2024 13:20
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Riigiteel 15 Tallinn-Rapla-Türi tee km 12,829 asuva Tõdva silla (nr 
71) ümberehituse ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigiteel 15 Tallinn-Rapla-Türi tee km 12,829 asuva Tõdva silla 
(nr 71) ümberehituse ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 26.09.2024

Registreerimise number: 8-1/24-008/16616-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.